Pages

Thursday, February 28, 2013

Activities :BowlinG ouch!!

Bismillah .Salam.

Last week aku dengan kekawan aku hadir satu meeting tentang Alumni Kolej Komuniti Kulim.Boleh tahan dan berjalan dengan lancar meeting tu,so last part nak lahap makanan free tue  ,ada pensyarah aku cakap akan adakan perlawanan bowling next week(hari ini) ..so mmber aku yang bersemangat gila dengan Bowling ni,ajak aku masuk...first dalam otak ni 50% x2..sebab ada perkara yang rasa akan jadi masalah..tapi tak apa ikut saja lah mungkin nanti boleh jumpa junior2 baru.yang cun or meletop!!SOO..SOO..

semangat member aku bukan kepailang nak men bowling.dalam keta siap berpesan bagai..so dialog pon berlaku lebih kurang gini :

kawan: kita kena men betoi -betoi mad.taun lepas kita saja men-men..bagi dapat hamper pon jadi la.yang penting point aku tinggi pada hampa !

aku :Wow riak gila!(dalam hati).Ok nanti kita men rilek ja.jangan pressured .aku tambahkan supaya  member aku lebih berkeyakini.



bila sampai je tempat bowling tu .nama dah tertera..Woww boleh tahan student baru.ada yang comel ada yang ok.ada yang SO SO.tapi mereka sporting,itu yang penting. Game pon bermula.nama dah tertera .just ambil bola ,target dan terussss ke longkang!!!mmg batak malu ...gaya bagai pemain negara.sekali balingan.hancusss ...tapi tak pa,kena pandai cover..rilek .fokus ..dan game berjalan dengan lancar .Dan yang terakhirnya kami la juara.Agak lawak bila pikir balik.ada satu keadaan kami bagaikan mencari untuk pecah rekod individu dan adakalanya kami bagaikan satu team yang hebat .so gambar di bawah menceritakan lebih apa yang berlaku di sana .Akhir kata terima kasih kepada Kolej Komuniti Kulim kerana menjemput kami untuk bermain sekali dengan pelajar di sana.Sesungguhnya kolej komunti kulim  yang terbaik dalam hidup aku dan rakan-rakan aku yang lain.Terima kasih daun keladi .Enjoy the memories...WE'RE THE CHAMPIONS! to waliyudin(wakiyuddin),kuben dan ihsan..congrats for u ! Wish uoaallsss luck ! 


with farhanuddin ;)

abe.dari awal sampai habis asyik bercakap.sporting mamat ni!tapi kalah gak .ehehe

tak tahu nak cakap macaman.semua kami sebat ;)

with model.posing no 1

with junior yg sempoi gila!

ok!!!!ni JUARA!ulang balik!JUARA!ahaha

emas,perakdan gangsa!semua ada!hehe.tahniahbro!


KJ:next year tak nak jemput dah.,semua hampa ambik.hahaha

pelbagai motion!

mereka terbaik!

ok senyum .jangan kata apa2.!




1 comment: