Pages

Monday, July 2, 2018

WANITA.

M.A.K


Waktu aku lost my dad ,jujur cakap ,lost tu ada tapi really lost tu aku  tk berapa sangat coz mak aku masih ada di samping aku .Masih ingat lagi ,waktu jenazah ayah ada di dalam rumah ,baru sampai dr hospital .aku masuk bilik dan mak aku tepuk belakang aku tanda suruh aku sabar .Sumpah beb aku nangis macam budak kecil .

Selepas aku lost my dad ,mak aku mula start sakit ,kencing manis ,jantung ,buah pinggang .kira complete lah sakit yang mak aku tanggung .Siapa kenal aku ,they know mcna life aku ..aku hidup dan jaga mak aku ja .But Allah tu sayang hamba dia .Dia bagi ujian ,selepas 2 or 3 tahun mcm tu Allah ambil mak .dia dah tanggung sakit yang agak lama .Aku percaya rezeki aku dapat sekarang dr aku jga mak aku ..Sumpah bukan mudah ,aku masih mencari haluan hidup aku tapi Allah tahu kemampuan hampa dia

Mak percaya kejayaan yang seketika ini adalah berkat doa mak aku kt aku. Berkat aku layan dia borak sampai tengah malam .
masa ni dia tunggu turn nak dialisis..mak adik rindu mak .Al fatihah

Berkat aku beli pampers dia .Berkat aku jga makan minum dia .

Mak ,kalau dia hidup ,dia pasti gembira tengok aku sekarang ,anak dia yang makin gemuk .haha

tapi aku percaya dia selalu tengok aku di atas .Mak tempat mak syurga firdausi .Syurga yang tertinggi .Adik doa mak ,adik sayang mak .adik kuat sebab mak .

No comments:

Post a Comment