Pages

Saturday, July 7, 2018

PRU14 Di Seluruh Malaysia

Actually aku dulu tak pernah ambil port langsung pasal politik Malaysia ni .Serius sebab apa? sebab aku tengok politik malaysia ni tak berapa bersih dan masig masing ada agenda sendiri .Tapi kali ni aku saya nak masukan entry bab PRU14 baru baru ni dan aku dah agak ,PH (Pakatan Harapan) akan take over .

Satu perkara yang aku nampk dan my own opinion ,reason kenapa Umno kalah ,tentang isur GST yang boleh katakan rakyat memang marah dan terasa sangat beban .Terutama golongan rakyat marhaen ni .

Betul rakyat memang terseksa bawah naungan Najib razak .kos sara hidup naik .yang kaya lagi kaya ,yang susah lagi susah.

Sama sama doakan semoga pentadbiran baru dan Hero kita ,Tun Dr Mahathir Mohamad dapat melaksanakan tugas dan kepercayaan rakyat .




No comments:

Post a Comment