Pages

Saturday, July 7, 2018

IME JAYA ENTERPRISE

Alright simple and fast write up ,aku nak story sikit my background business and what im doing for today .
Ok my starting in business retail start when my brother open groceries shop di Selangor and that time aku masih lagi study and arounf form 2 .So still mentah sangat dalam dunia perniagaan yang aku ceburi ..So after my family open mart di sana ,sambutan agak dingin and finally we  closed mart disana .But that a great experience untuk aku yang betul fresh ! ...So back from Selangor family buka mart baru di Kulim Kedah .We learned for our past and we doing business very well and waktu branch bertambah and we gain experience together .
My advice yang cimput ni dalam hidup kita kena teruskan dan jangan putus asa .Every ways ada dugaan sendiri but that not a reason untuk kita mengalah .
So right now i already open 3 branch and Yes aku handle sendiri .A to  Z ...who said kita tk boleh maju? semua atas diri kita sahaja ...
So work hard to get your ambition .Adious 

No comments:

Post a Comment